Rasa macam dah lama 'menjanda'.
Let's see.. There was the date with the Mat Saleh Celup from the workplace. Juga Si Rambut Sotong yang turut mengatur pertemuan untuk asam pedas di Melaka. Ada 2, 3 suitors yang muncul, semacam ada aura pada status janda yang beri isyarat pada lelaki-lelaki KL tentang aku yang kini single dan available.
After the head-banging-wrist-slitting madness, my gorjes girlfriends came to my rescue. Keeping me company to make sure I did not go meroyan again. Some set a quadruple dinner date dinner for us single gals (yang serba tak menjadi). Also I made some life-changing decisions (I'm quitting the sticks! Woot woot).
Macam-macam dah jadi. Bila tengok balik kalendar, ala, baru 13 hari??
I hope he's doing fine. I hope he knows that I felt terrible for doing what I did.
Monday, December 29, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
hi, reader.
irondanwine??*pengsan sekejap*
omg you're back!
Post a Comment